لپتاپ گیمینگ (مخصوص بازی) Xiaomi Mi و مینی اسپیکر Mi AI: ویژگی ها، قیمت و اطلاعات دیگر

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

لپتاپ گیمینگ Xiaomi Mi اساسا بر روی گیمرهایی تمرکز دارد که لپتاپ های بزرگ و غیر قابل حمل را دوست ندارند.به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ شیائومی از سوی دیگر مینی اسپیکر Mi AI یک نسخه ی مینی از اسپیکر Mi AI است که سال قبل تولید شد.

به گزارش نمایندگی Xiaomi لپتاپ گیمینگ Mi مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچی با محدوده ی رنگیِ گسترده و قاب فوق العاده باریک است.

Xiaomi در روز سه شنبه اولین لپتاپ گیمینگ خودش را در کنار Mi MIX 2S و مینی اسپیکر Mi در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشت. این لپتاپ از صفحه نمایش 15.6 اینچی، پردازنده ی گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1060 و قابلیت صدای Dolby بهره می برد.کارشناسان نمایندگی شیائومی معتقدند در وهله ی اول این لپتاپ بر روی گیمرهایی تمرکز دارد که لپتاپ های بزرگ و غیر قابل حمل را دوست ندارند. علاوه بر این، مینی اسپیکر Mi به عنوان یک نسخه ی تقویت شده توسط کمپانی معرفی شده است.

قیمت لپتاپ گیمینگ Xiaomi Mi 8999 یوان است که در هند حدودا 93000 روپیه میشود. این لپتاپ در حال حاضر بر روی وب سایت چینیِ کمپانی قابل دسترس است. فعلا این مدل با فقط با رنگ مشکی تولید میشود.

مشخصات لپتاپ گیمینگ Xiaomi Mi

لپتاپ گیمینگ Xiaomi Mi مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچی با محدوده ی رنگیِ گسترده و قاب فوق العاده باریک است. پردازنده ی نسل هفتم Core i7 اینتل یکی از مشخصات آن است. این مدل از پردازنده ی گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1060 استفاده می کند. هارد دیسک این دستگاه از نوع solid state 256 گیگابایتی (SSD) و 1 ترابایت HDD است که SSD آن را میتوان بیشتر گسترش داد. Xiaomi یک صفحه کلید حرفه ای برای بازی دارد که مجهز به 5 کلید بزرگ تر برای بازی های خاص می باشد. شما حتی میتوانید این کلیدهای خاص را در بازی ها به سلیقه ی خودتان تغییر کاربری دهید.

سیستم خنک کننده ی داخلی این لپتاپ با استفاده از یک فناوری خنک کننده ی قدرت بالا کار می کند. در هنگام بالا رفتن بیش از حد دما لپتاپ برای خنک شدن به حالت hotkey turbo تغییر می کند. 10 پورت مختلف بر روی این دستگاه وجود دارد که شامل پورت های LAN و USB 3.0 میشوند. این لپتاپ برای ارائه ی صدای بهتر مجهز به فناوری Dolby Sound و Sony Hi-Res می باشد.

برچسب ها: شیائومی, xiaomi, نمایندگی شیائومی, تعمیر شیائومی