• Home
  • بلاگ
  • Xiaomi احتمالا در سی و یکم ما می از Mi 8 رونمایی می کند

Xiaomi احتمالا در سی و یکم ما می از Mi 8 رونمایی می کند

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Xiaomi به زودی 8 ساله میشود و کمپانی اخیرا دعوتنامه های رسانه ای را برای نمایشگاه سالانه ی محصولات جدید 2018 که در شهر Shenzhen (در کشور زادگاهش) در تاریخ 31 می برگذار میشود، ارسال کرده است.

بر اساس گزارشات نمایندگی شیائومی، کمپانی میخواهد در این مراسم از گوشی هوشمند Mi 8 (نسخه ی Anniversary) رونمایی کند. تصویری از جعبه ی گوشی Xiaomi که عدد 8 بر روی ثبت شده، منتشر شده است. همچنین تصویری از پنل جلوی Mi 8 منتشر شده که نشان می دهد یک فرو رفتگی روی آن قرار دارد و احتمالا یک ماژول سه بعدی برای پشتیبانی از تشخیص سه بعدی چهره در آن تعبیه شده است.

کارشناسان نمایندگی Xiaomi معتقدند خوانندگان باید توجه داشته باشند که آخرین محصول شاخصِ تولید شده به وسیله کمپانی Mi 6 است و هنوز از Mi 7 رونمایی نشده است. اگر گزارش ها حقیقت داشته باشند، کمپانی به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیسش از Mi 7 و Mi 8 رونمایی می کند. نسخه ی چینی گوشی هوشمند Mi 8 از ظاهر خاصی برخوردار است.

بر اساس گزارشی که توسط نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی ارائه شده، Xiaomi قصد دارد در این نمایشگاه از مجموعه جدیدی از محصولات خود رونمایی کند. Xiaomi بلیط هایش را از 799 تا 1999 یوان به فروش می رساند. همچنین در این گزارش آمده است که در این مراسم بالغ بر 5000 نفر حضور خواهند داشت.

از آنجایی که هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی از سوی کمپانی چینی شیائومی تایید نشده، ما به خوانندگان پیشنهاد می کنیم به صورت صددرصد بر روی این گزارش حساب نکنند.

بررسی های انجام گرفته توسط نمایندگی شیائومی نشان میدهد در حال حاضر Xiaomi قصد دارد در تاریخ 7 ژوئن در هندوستان از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. کمپانی توئیتی را در مورد رونمایی از یک گوشی هوشمند (که در زمینه ی سلفی قدرتمند است) در دهلی نو منتشر کرده است. همانطور که گمان می رفت کمپانی میخواهد از جانشین گوشی های Xiaomi Redmi Y1 و Redmi Y1 Lite در هندوستان رونمایی کند که هر دوی آنها در زمینه ی سلفی قدرتمند هستند.

برچسب ها: شیائومی, xiaomi, نمایندگی شیائومی, تعمیر شیائومی, تعمیر گوشی شیائومی, تعمیرگاه شیائومی