• Home
  • بلاگ
  • تایید شد که گوشی Xiaomi Mi 7 دارای قابلیت اثرانگشت در صفحه نمایش است

تایید شد که گوشی Xiaomi Mi 7 دارای قابلیت اثرانگشت در صفحه نمایش است

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

به گزارش نمایندگی شیائومی فناوری حسگرهای اثرانگشت موجود در صفحه نمایش یکی از اهداف مشخص در سال 2018 خواهد بود.کارشناسان نمایندگی تعمیر گوشی Xiaomi معتقدند  اکثر کاربران گوشی های موبایل هنوز با آن کنار نیامده اند، اما ما مطمئن هستیم که به مرور زمان این قابلیت پذیرفته میشود. بهترین گوشی کمپانی یعنی Mi 7 نیز به دلیل مجهز شدن به این فناوری جدید احتمالا با تاخیر روانه ی بازار شود. مدارک مربوط به این کار اخیرا در کد منبع MIUI کشف شده است. امروز Xiaomi's CEO Lei Jun این ادعا را در یک کامنت در شبکه های اجتماعی تایید کرد.

تبادل نظر در این مورد در بخش نظرات یک پست انجام شده و همچنین تصاویری در مورد Xiaomi Mi Mix 2s منتشر شده است. در حال حاضر شواهد زیادی به دست آمده و از اینرو احتمال اینکه در Xiaomi Mi 7 از فناوری اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش استفاده شود بالاست.

کارشناسان نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی ابراز میکنند که شایعات دیگری هم در مورد Mi 7 موجود می باشد؛ مبنی بر اینکه یک بریدگی به اندازه ی 5.65 اینچ در گوشه ی صفحه نمایش وجود دارد. همچنین انتظار می رود که در این دستگاه از پردازنده ی Snapdragon 845 و رم 8 گیگابایتی استفاده شده و قیمت آن از 475 دلار شروع شود.

برچسب ها: شیائومی, xiaomi, نمایندگی شیائومی, تعمیر شیائومی, تعمیر گوشی شیائومی