• Home
  • بلاگ
  • بررسی مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی REDMI 7A

بررسی مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی REDMI 7A

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

 اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند میان رده ای با امکانات و کیفیت بالا و البته قیمت بسیار مناسب و اقتصادی هستید پیشنهاد می شود برای خرید شیائومی REDMI 7A اقدام نمایید.

شرکت شیائومی در ادامه استراتژی های خود برای تولیدات میان رده ای اقدام به تولید این محصول نموده تا بتواند از طریق آن، نیاز های طیف وسیعی از مشتریان خود را برطرف نماید.

شیائومی در کنار دیگر شرکت های چینی با ارائه ی محصولاتی با قیمت پایین بازار خاصی از مشتریان را هدف گرفته اند که به دلایل اقتصادی قادر به خرید تلفن های هوشمند گران قیمت نیستند.

شیائومی REDMI 7A

ساختار بسیار زیبای شیائومی REDMI 7A در نگاه اول هر مشتری را برای خرید این محصول جذب می کند.

هر چند نمی توان ساختار و زیبایی شیائومی REDMI 7A را با گوشی های برند های مشهور جهانی مانند اپل مقایسه نمود اما با توجه به قیمتی که این محصول ارائه می شود می  توان گفت مشتریان از این محصول رضایت کامل دارند.

انحنای ظریفی که در بدنه ی شیائومی REDMI 7A وجود دارد باعث می شود تا از این محصول به عنوان یک گوشی خوش دست نام برده شود.

وزن مناسب و 165 گرمی محصول به همراه ابعاد 146.3x70.4x9.6 میلیمتر باعث می شود تا زمانی که کاربران قصد استفاده از این محصول برای مدت طولانی را دارند و مجبورند آن را در دست خود نگه دارند به هیچ وجه احساس خستگی نداشته باشند.

به گزارش نمایندگی شیائومی ویژگی های و مشخصات فنی شیائومی REDMI 7A شاید از نظر کمیت قابل مقایسه با سایر محصولات مدرن شرکت و دیگر برند ها قابل مقایسه نباشد اما می تواند از نظر کیفیت باعث ترغیب مشتریان برای خرید این محصول شود.

بررسی مشخصات فنی و ویژگی های  شیائومی REDMI 7A

شرکت شیائومی مانند دیگر گوشی های هوشمند تولید شده ی جدید خود در ساخت این محصول نیز از سیستم عامل اندروید 9 استفاده نموده است.

از جمله مواردی که باعث افزایش کیفیت و کارایی دستگاه در محیط های مختلف می شود می توان به تراشه دوازده نانومتری کوالکوم SDM439 Snapdragon 439 اشاره نمود.

قدرت پردازنده های اصلی تلفن های هوشمند باعث می شود تا هم استقبال مشتریان بالا برود و هم اینکه برنامه های مختلف با سرعت روی دستگاه اجرا شده و عمر مفید آن نیز بالا برود.

به همین دلیل است که شرکت در ساخت  شیائومی REDMI 7A از پردازنده ی قوی و بسیار مناسب هشت هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A53 و شش هسته‌ی 1.45 گیگاهرتز Cortex A53) بهره گرفته است.

علاوه بر این در ساختار محصول پردازنده ی گرافیکی Adreno 505 استفاده شده است.

دوربین

یکی از مهم ترین قسمت های هر دستگاه تلفن هوشمند برای مشتریان کیفیت دوربین آن می باشد.

شیائومی REDMI 7A از جمله محصولاتی است که با توجه به قیمت تعیین شده، می تواند نیاز های مشتریان در این زمینه را به خوبی پاسخ دهد.

این گوشی از دوربین 13 مگاپیکسلی تک لنز اصلی بهره مند است.

دوربین اصلی دستگاه قابلیت های مختلفی از جمله  را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کیفیت تصویربرداری با محصول بالا برود.

همچنین دوربین سلفی دستگاه نیز به صورت تک لنز و دارای قدرت 5 مگاپیکسلی می باشد.

فیلم برداری 1080Pبا سرعت 30 فریم در ثانیه از دیگر ویژگی های قابل ذکر این محصول می باشد.

حافظه داخلی و خارجی

یکی از امکاناتی که می تواند در انتخاب مشتریان برای خرید یک تلفن هوشمند بسیار تاثیرگذار باشد، میزان حافظه ی داخلی و خارجی دستگاه است.

شیائومی با آگاهی کامل از این موضوع سعی کرده است تا قدرت حافظه ی مناسبی برای این محصول خود ارائه دهد.

شیائومی REDMI 7A از حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی بهره مند است که می توان از طریق نصب کارت حافظه ی خارجی آن را ارتقاء  داد.

اسلات مجزایی که برای این کار روی گوشی در نظر گرفته شده است توانایی ارتقاء حافظه تا 256 گیگابایت را به کاربران شیائومی REDMI 7A می دهد.

نمایشگر

بررسی های کارشناسان نمایندگی شیائومی نشان میدهد نمایشگر 5.45 اینچی از نوع IPS LCD لمسی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که از 16 میلیون رنگ برای نمایش تصاویر استفاده می کند.

با توجه به رزولوشن 720*1440 پیکسلی می توان انتظار داشته که REDMI 7A کیفیت مطلوبی در نمایش تصاویر ارائه دهد.

 

دیگر ویژگی های شیائومی REDMI 7A

از جمله دیگر ویژگی های مهم و کاربردی دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود که می توانند در موارد مختلف باعث افزایش کارایی محصول شوند.

قابلیت فعال نمودن دو سیم کارت به صورت همزمان

مقاوم در برابر پاشش آب

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه

پورت USB2.0 برای اتصال به دیگر دستگاه ها

بلوتوث، GPS، رادیو، شتاب سنج، حسگر های حرارتی و  ...