• Home
  • بلاگ
  • بهترین گوشی های Xiaomi در سال 2018

بهترین گوشی های Xiaomi در سال 2018

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

ما به شما کمک میکنیم که بهترین گوشی هوشمند Xiaomi را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. بهترین گوشی های Xiaomi تست و رتبه بندی شده اند.

بهترین گوشی Xiaomi که شما میتوانید بخرید کدام است؟

Xiaomi Mi Mix 2

Xiaomi Mi A1

Xiaomi Mi6

Xiaomi Mi Max 2

Xiaomi Mi Note 2

Xiaomi Redmi Note 5A (2GB)

Xiaomi Mi Note 3

Xiaomi Redmi Note 4X

Xiaomi Mi5s

Xiaomi Redmi 4A

Xiaomi که به اپلِ چینی معروف است، برندی معروف در بازار گوشی هوشمند چین است. این برند برای کاربران انگلیسی، امریکایی و اروپایی گوشی هایی را ارائه می دهد که قیمت شان در حد برندهای دیگر اما مشخصات شان بسیار بالاتر است. اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین گوشی ها هستید، اینجا جای مناسبی است.

به گزارش نمایندگی شیائومی در ایران گوشی های شیائومی میتوانند برای افراد نا آشنا کمی گیج کننده باشند اما قواعد اصلی آن را اگر دنبال کنید دیگر دچار اشتباه نمی شوید. سری Note شامل تبلت ها یا گوشی های صفحه بزرگ (اگرچه Mi Max بزرگ تر است) می شود و پرچم دار آن Mi است.

کارشناسان نمایندگی شیائومی معتقدند در حال حاضر Mi Mix 2S (که اولین نسخه از یک مدل مفهومی است) در راس محصولات است، اما شما باید منتظر Mi7 باشید که قرار است در 23 می 2018 رونمایی شود. قبلا نیز Mi Note مدل پرچم دار حساب میشد، اما در Mi Note 3 سخت افزار در سطح پایین تری قرار دارد. با این حال آن را دست کم نگیرید: این مدل ویژگی ها و طراحی مشابهی با Mi6 دارد و قیمت آن پایین تر، همین امر باعث شده که این مدل گزینه ای جذاب تر باشد.

راهنمایی برای خرید بهترین گوشی های Xiaomi در سال 2018

برخی مواقع شما میتوانید گوشی های Xiaomi را در آمازون بیابید، اما معمولا باید آنها را از سایت هایی مثل GearBest خریداری کنید چون در سایت هایی مثل آمازون این محصولات به طور رسمی به فروش نمی رسند. شیائومی در اسپانیا به فروش می رسد و ظاهرا به زودی با استفاده از اپراتور سوم شبکه به انگلستان نیز می رسد. نه تنها شما به راحتی میتوانید گوشی های Xiaomi را خریداری کنید، بلکه به صورت قراردادی نیز می توانید آنها را بخرید.

فقط مدل های جهانی از 800MHz 4G LTE (Band 20) پشتیبانی می کنند، که این مسئله ی مهمی برای کاربران انگلیسیِ O2، GiffGaff یا Sky Mobile می باشد. O2 صرفا برای پوشش شبکه ی 4G از همین باند استفاده می کند که این بدان معناست شما بدون نیاز به بازگشت به وای فای به خوبی از شبکه ی 3G می توانید استفاده کنید. برای دیگر شبکه هایی که از باند 4G استفاده می کنند، ممکن است میزان پوشش دهی کمتر از چیزی باشد که یک گوشی با سرعت 800 مگاهرتز پوشش می دهد. نمایندگی شیائومی ابراز میکند که باید در نظر داشته باشید که حقوق مصرف کننده در چین با اروپا متفاوت است و در آنجا خدمات پس از فروش کمتر ارائه می شوند. همچنین در آنجا زمان تحویل نیز طولانی خواهد بود.

یکی از تفاوت های اساسی بین گوشی های Xiaomi و گوشی های استوک اندروید این است که این گوشی ها MIUI را اجرا می کنند، مگر اینکه شما یکی از مدل های جهانی یا بین المللی را داشته باشید که سرویس های Google Play از قبل روی آن نصب نباشند. تا زمانی که دستگاه نسبتا جدید باشد و بتواند MIUI 9 را اجرا کند، حل مسئله ی آن آسان است. ما در اینجا طریقه ی نصب Google Play را بر روی یک گوشی Xiaomi توضیح می دهیم.

در اینجا یکی از موارد استثنا Mi A1 است که از نظر طراحی و مشخصات با Mi 5X در یک سطح قرار دارد، اما به جای MIUI از اندروید استفاده می کند. Xiaomi در حال حاضر از Mi 6X رونمایی کرده (که باید شباهت زیادی به  Mi A2داشته باشد) و به محض تکمیل آزمایشات مان این محصول به نمودار اضافه می شود. همچنین وقتی بررسی های ما تکمیل شد، مدل Mi Mix 2S نیز اضافه می شود.

برچسب ها: شیائومی, xiaomi, نمایندگی شیائومی, تعمیر شیائومی, تعمیر گوشی شیائومی, تعمیرگاه شیائومی